  • Data: 2014-04-30 09:38:25
    Temat: Re: Wielki "sukces" dopłat ;)
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2014 23:39, Lisciasty pisze:
    > W zasadzie można się było spodziewać,
    > jak komuś się nudzi, można poczytać komentarze:
    >
    > http://tinyurl.com/pqjtoqd
    >
    > Cały link:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15844742,Malo_do
    plat_do_budowy_domow_energooszczednych__Winne.html?v
    =1&obxx=15844742#opinions

    > L.

    Dokładnie!
    Każdemu kto przyjdzie do mnie na budowę muszę się tłumaczyć dlaczego nie
    korzystam z tej dopłaty, przecież to aż 30-50 tyś!
    Szkoda że się skończyła możliwość odliczania VAT, do nowego programu się
    nie łapię... Ta ulga na VAT to chyba jedyna sensowna i faktycznie
    odczuwalna dopłata była...