    Date: Mon, 08 Jul 2013 01:36:45 +0200
    From: Bula <b...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania

    Witam,

    > Mam trójkę dzieci. (w tym dwoje w wieku przedszkolnym) i gdyby mnie to
    > miało tyle kosztować, to nie miałbym domu ani wakacji, a mam :-)

    Pytanie ile zarabiasz itd.

    > 2*12*130 = 520

    130zl za miesiac ?
    Jakim cudem, pokaz mi w polsce gdzie jest przeszkole/zlobek za 130zl
    miesiecznie.

    U mnie mala idzie do zlobka.

    1000zl - w cenie zawarte jest jedzenie plus zlobek czynny od 7 do 17.

    To na rok Daje 12.000zl,

    U ciebie gdybys dobrze obliczyc 2*12*magiczne 130zl = 3120, jak tylko
    pokazesz mi gdzie jest przedszkole za 130zl za caly dzien.

    > łącznie poniżej tysiąca rocznie dla całej trójki

    To jak nie choruja.
    Zwykla wizyta to 100zl. Nie mowie juz o lekach.

    > Najdroższe są buty, niech będzie zmieniane trzy razy do roku. 3*3*100 =
    > 900.

    Mala nie dawno zaczela chodzic, odpowienie buty dla ksztalotwania nogi
    to wydatek min 130zl. A malej noga rosnie juz 3 raz zmieniamy buty.
    Licze, ze do konca roku jeszcze 2 zmiany beda.

    Moze w 1000zl sie zamkniemy.

    > Przyjmijmy że pozostałe ubranka kosztują tyle samo (w rzeczywistości
    > mniej) = 900

    Duzo mamy od znajomych, ale kazdy glupi ciuch to 20-50zl.

    > Najmłodszy dostaje kaszki (ok. 50zł / mc) starsi jedzą z nami (niech
    > będzie 200zł / mc) łacznie 3000

    Jak byla na mleku, bo cycki szybko sie skonczyly to 50zl szla na tydzien
    samego mleka. A gdzie reszta.
    Trzeba liczyc 200zl na miesiac, teraz juz mniej bo domowe obiady ida :)

    > Pieluchy dla najmłodszego to około 100zł / miesiąc czyli dodatkowy 1200

    Cen nie znam i nie wiem ile idzie.

    > Do tego gry, zabawki, farbki, kredki itp. - kilkanaście zł/ mc na każde
    > dziecko. Łącznie 3*15*12 = 540zł

    Dla malucha glupia zabawka to 50zl, dobrze ze chociaz misiaki sa tanie :)

    > Do tego wyjazdy do aquaparku, zoo, kina itp niech będzie 100zł /
    > miesiąc. czyli 1200

    Za mala to na to jeszcze, choc powoli robimy przymiarke na basen, pewnie
    wyjdzie 50zl za wizyte.

    > Suma 9260zł czyli blisko wspomnianych 10 tysięcy.. tyle że to dotyczy
    > trójki dzieci :-)

    Byly bledy w wyliczeniach i straszne masz dziwne stawki.

    > Uprzedzając tak pominąłem takie rzeczy jak nosidełko, łóżeczko czy
    > wózek, bo jest to jednorazowy wydatek i z zapasem pokrywa go becikowe.

    1000zl za becikowego to idzie na zastrzyki i lozeczko. Naprawde
    zaskakuja mnie twoje rachunki.

    Nawet nie sumuje bo sam zlobek to 12.000zl rocznie
    Aha wazna rzecze - Miejsce akcji Szczecin.

    Bula