    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Date: Tue, 9 Jul 2013 08:30:15 +0200

    Dnia Sun, 7 Jul 2013 18:49:55 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Nie mam dzieci ale mam kolezanki, ktore maja dzieci i rzeczywiscie - ostatnia
    > kupila wozek za 3500 pln. Nigdy sie specjalnie tym nie interesowalem ale
    > zawsze mnie zaskakuje cena wozkow - zawsze jest b. wysoka:) Wiec za te 1000 pln
    > to przypuszczam ze faktycznie cudow sie nie kupi :)
    Przy zakupie wózka tak jak przy większości zakupów trzeba podejść z głową.
    Wózek głęboki ma mieć: duże pompowane koła, na paskach, przestrzeń bagażowa
    pod spodem. To tyle. Reszta to fanaberie. Nie trzeba mieć magicznych
    "amortyzatorów" na każdym kole, extra hamulca czy skrętnych kół.

    Polksi producent JEDO robi dobre wózki, dwojka naszych używała, teraz służy
    u znajomych. Cena to ok. 1K, gdzie można go potem przerobić na spacerówkę
    itd.

    Sorry, ale wózki za 3,5K to IMHO przesada.

    --
    Franc