  • Data: 2010-12-14 13:01:43
    Temat: Re: Wielkosc smietnika
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 20:55, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > No ale wolnostojace to znaczy takie co je kladziesz i stoja. Jak je
    > przykrecisz sruba do fundamentu to juz nie sa wolnostojace bo im
    > wolnosc tymi srubami odebrales ;)
    > pozdr.

    relacja z wizyty w starostwie.

    Po wizycie w starostwie. Okazalo sie ze smietnik moze byc postawiony
    na zgloszenie zgdonie z ustwa z dnia 12 kwietnia 2002 i pozniejszymi
    zmianami tj z dnia 12 marca 2009 o warunkach technicznych jakim
    powinny odpowiadac budynki i ich usytuowanie.
    Wielkosc budynku nie ma znaczenia. Co wiecej mozna zblizyc sie
    bardziej do granicy niz w przypadku budynku gospodarczego.

    Druga sprawa bylo montowanie wolnostajacych koloktorow slonecznych nie
    zwiaznaych trwale z gruntem. Okazlo sie rowniez ze mozna taki obiekt
    pobudowac i to nawet bez zgloszenia i pozwolenia. Jednakze aby miec
    papier potwierdzajacy ze taki obiekt moze stac oraz miec podkladke dla
    ewentualnej kontroli nalezy to rowniez zglosic. Odpowiedz bedze
    wiadoma jaka. Brak obowiazku wydawania zezwolenia.
    Co wiecej w moim przypdaku kolektory moge wyniesc powyzej budynku
    gospodarczego sasiada ktory jest w granicy, aby uzykac wystarczajaca
    ilosc swiatla.

    Temat mysle ze mozna zamknac z mojego pkt widzenia. I jestem z tego
    bardzo zadowlony.
    Kolejny etap ktory uruchomilem w tle bylozapytanie gminy jak wyglada
    sprawa podatku od smietnika oraz od wolnostajacych kolektorw
    sloneczncyh. Info bede mial w poniedzialek.