  • Data: 2009-02-20 15:14:31
    Temat: Re: Wiercenie studni
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:gnm5ee$s78$1@news.onet.pl...> a...@g...com pisze:
    > A ile hektarów podlewasz?;)))

    No ja sie nie chce tu wymadrzac bom z podlewania to tylko ogrodek
    dzialkowy podlewal z konewki za mlodu co mial 10x10m moze ale jak
    czytam co napisali madrzejsi odemnie to na trawnik trzeba gora 2-4l
    wody / m2 / dzien. Czyli za wieeeelkie trawsko o powierzchni 1000m2 ->
    2-4m3. Wiecej nie zalecaja, ze wzgledu na mozliwe gnicie roslin... Ale
    ja tam jeszcze blockman jestem i nawet swoich paru roslinek w
    doniczkach nie potrafie dopilnowac ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.