    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Więżba
    Date: Sun, 11 Sep 2016 17:26:06 +0200

    W dniu 2016-09-11 o 15:49, Pawel_M pisze:

    > Ooo, wlasnie o taka opinie mi chodzilo.
    > Tak tez mi sie wydawalo, ze nie mozna polozyc na czyms co moze sie
    > odksztalcic.
    Dokładnie, beton popęka a belki wbiją się styro, kompletnie bez sensu.

    > W takim ukladzie co z wykonanym ociepleniem i wylewka bet.?
    > Czy ja rozebrac ?
    > A moze w tych miejscach co bedzie ukladana wiezba wyciąc stropian oraz
    > wylewke bet. i polozyc na plycie - stolce, platwie itp..
    Wystarczy wyciąć, reszta może zostać, tak pózniej jeszcze coś na ten
    beton musisz dać bo 10cm styro to mało na ocieplenie od góry,
    musisz tam jeszcze dać albo styro albo wełnę (lepiej), ale żeby
    wykorzystać stryszek to trzeba zrobić nad wełną stelarz i dać podłogę z
    desek albo płyt osb żeby tam można było chodzić.

    A tsk w ogóle to do parterówek strop betonowy jest zbędny, wystarczyło
    zakończyć ściany wieńcem i na to strop drewniany razem z dachem jedna
    konstrukcja. Ale u Ciebie już za pózno na takie rozwiązanie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K