  • Data: 2016-09-11 19:00:22
    Temat: Re: Więżba
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 11 września 2016 18:21:00 UTC+2 użytkownik Pawel_M napisał:

    > Etam, koledzy (Janusz, Borys) ktorzy jak widac znaja sie na budownictwie,
    > wypowiedzieli sie fachowo i dla nich projekt byl zbedny.
    Z fusów lubią wróżyć;)
    To że żadne elementy konstrukcji dachu nie powinny się opierać na styropianie to
    odkrywcze nie jest.
    Ale bardzo mało szczegółowo napisałęś a może majster "coś miał na myśli" i to co
    zrobił ma jakiś sens. Bez fotek i projektu tego nie zbadamy.
    > Po co Ci ten projekt, ja nie pytam jak ma byc dom zbudowany, a jedynie czy
    > wiezba moze byc sparta na styropianie, a do tego projektu nie potrzeba.

    Bo być może jakies uzasadnienie jest dla tego co zrobił Twój majster.
    Póki co masz tam 20m3 styro i 10m3 betonu. To z grubsza licząc z 7 tys
    kosztowało(materiał) i warto sprawdzić czy to kasa wydanan z sensem
    > Murlata to tez element więźby,(nazwa wskazuje że raczej muru;)) a wiec jest oparta
    o strop ;->.
    Pod murłatą też będzie styro u Ciebie?