  • Data: 2010-04-24 07:27:26
    Temat: Re: Wiezba do oceny
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us pisze:

    > Daje deskowanie i majster zostawił piec cm, bo mam troche styroduru. Ten
    > styrodur tam wlozymy i bedzie git. Miedzy szczyty, a deskowanie.
    > Ostatnia krokiew nie bedzie oparta na szczycie :)

    Aha... i jeszcze jedno.
    Okapy majster od razu zrobi - już mam boazerię. To będzie nadbitka w
    takim kolorze jak te krańcowe krokwie.
    Zatem myślę, że ocieplenie zewnętrznych murów dociągniemy aź do samej
    boazerii i zbiegnie się z tym styrodurem, który damy od góry na szczyty.
    Jeszcze jedno, co zwróciło moją uwagę i tu też proszę o opinie.
    Obudowanie murłaty cegłami od zewnątrz. To chyba raczej dobrze :-). ???
    Majster mówi, że nie wszyscy to robią. Czy w takim razie trzeba będzie
    dawać jakieś ocieplenie między te cegły, a murłatę, czy ocieplenie
    zewnętrzne - dociągnięte do nadbitki - wystarczy?

    Co do ekipy, to majster robi całość stanu surowego, zatem to on kładzie
    dachówki na tej więźbie, którą teraz zrobił :-).

    pozdr.
    robercik-us