  • Data: 2010-04-24 19:03:24
    Temat: Re: Wiezba do oceny
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M pisze:

    > Ma sens ze względu na akustykę. Wełna to wełna (chyba, że położysz np.
    > ROCKTON). Dźwięk to nie światło i ugina się :-)

    Nie wiem czy wiesz. ale właśnie wełna mineralna jest bardzo dobrym
    izolatorem akustycznym :-).

    > A dlaczego nie robisz na poziomo?

    Mam zamiar dac piętnastkę między krokwie, a drugą warstwę - dziesiątkę
    skośnie w poziomych pasach w skosie poddasza pod tą pierwszą, ale nad
    sufitem tę drugą chcę położyć właśnie poziomo - mogę tam dać nawet
    więcej :-) np. piętnastkę :-)...

    To będzie wystarczająca izolacja tak termiczna, jak i akustyczna :-).

    Reżyserkę - bo coś takiego też mam przewidziane w domu - też zamierzam
    wytłumić właśnie wełną mineralną. To się sprawdza :-).

    pozdr.
    robercik-us