  • Data: 2010-04-24 20:19:02
    Temat: Re: Wiezba do oceny
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us pisze:

    > Nie wiem czy wiesz. ale właśnie wełna mineralna jest bardzo dobrym
    > izolatorem akustycznym :-).

    To dlaczego są specjalne gatunki wełny do izolacji akustycznej?

    > Mam zamiar dac piętnastkę między krokwie, a drugą warstwę - dziesiątkę
    > skośnie w poziomych pasach w skosie poddasza pod tą pierwszą, ale nad
    > sufitem tę drugą chcę położyć właśnie poziomo - mogę tam dać nawet
    > więcej :-) np. piętnastkę :-)...

    A dlaczego nie wszystko na poziomo? Pytam przez ciekawość. Trzeba wtedy
    obłożyć wełną wystające ściany i komin a z drugiej strony jest mniejsza
    powierzchnia do docieplenia (i lepsza izolacja akustyczna lekkich stropów).

    > To będzie wystarczająca izolacja tak termiczna, jak i akustyczna :-).

    W to nie wątpię.

    M.