  • Data: 2011-09-28 11:16:27
    Temat: Re: Wilgoć w domu ...
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Dom nowy oddany do użytku w maju 2011 :). Budowa rozpoczęła się we
    > wrześniu 2010.
    > Od czerwca do końca lipca trwały roboty wykończeniowe
    > (malowanie,kafleki) ...
    >
    > Wilgotność w domu po oddaniu domu była bardzo wysoka>95% ...

    Myślę, że musisz uzbroić się w cierpliwość... Niech sobie wszystko
    wyschnie. Dom masz wybudowany w ekspresowym tempie, a fizyki nie da się
    przeskoczyć.

    Moja budowa trwała dwa sezony, a dopiero teraz - rok po zakończeniu
    mokrych prac wewnątrz - można powiedzieć, że jest sucho.

    Jest ok. tylko dużo wietrz, i nie zasłaniaj miejsc, które chcesz wysuszyć.

    Postaw sobie kilka wentylatorów i niech kręcą tłocząc powietrze w
    zakamarki - za szafę, za łóżko itd. W ten sposób wydmuchaj stamtąd jak
    najwięcej wilgoci, która wydostanie się potem przez otwarte okna na
    zewnątrz.

    Słowem - grzać i wietrzyć, wietrzyć i jeszcze raz wietrzyć.

    pozdrawiam
    Robert G