    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wklad kominkowy - dopr. powietrza i szyber
    Date: Mon, 6 Feb 2012 21:49:57 +0100

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:jgoqpe$jkc$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > dokladniej chodzi o serie kominkow: Antek, Zuzia itp. Wg niego ustepuja
    > jakością Uniflamowi.

    Ale nie mówił co dokładnie? Ja antka wybrałem akurat bo:
    Ma według mnie dobrze działający szyber. Nie zacina się co mi się zdarzyło
    widzieć w innych marketowych wkładach.
    Żeliwo szare klasy 200, dość grube ścianki.
    Szyba pirolityczna.
    Bardzo dobre zamykanie.
    Klamka oraz uchwyty szybra i popielnika koloru satynowego.
    Dolot powietrza z zewnątrz ( ale trzeba uważać bo są tańsze antki bez
    dolotu).
    No i cena.

    Tak dla informacji dodam że podczas oglądania przypadkowych zdjeć z targów z
    Poznaniu 2 lata temu znalazłem fotkę jakiegoś wystawcy co miał akurat
    wkład Antek na targach. Widać już wtedy wpadł mi w oko :)
    Jako osoba wystawiająca się na targach co prawda w innej branży ale...
    uważam że na targach nie wystawia się badziewia. Owszem pokazuje się czasem
    różne słabsze rozwiązania lub produkty, ale zawsze na stoisku każdego
    wystawcy musi być to coś co ma być tym hitem zwracającym uwagę. Akurat u
    tego wystawcy tym hitem był właśnie wkład Antek w pięknej nowoczesnej
    zabudowie. To taka ciekawostka...

    Marek