  • Data: 2012-02-07 13:22:57
    Temat: Re: Wklad kominkowy - dopr. powietrza i szyber
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    news:043f9c6d-3bd5-4bd5-a6fe-73ad8e3f9c92@l14g2000vb
    e.googlegroups.com...

    >Jak jest niezły "hajc", to ta szczelina potrafi całkiem głośno szumieć
    >pod wpływem ruchu powietrza. Mam wrażenie, że w Antku
    >tą drogą idzie jakieś 60% powietrza.

    Żartujesz chyba. Masz chyba coś skopane z dolotem zimnego powietrza i idzie
    go za mało.
    Ani razu nie miałem sytuacji żeby powietrze aż szumiało a ja mam dobry ciąg
    w kominie z wkładów marywill 20x20xm.
    Jak otworzę szyber i dolot przez popielnik to mam wrażenie że odpalił jakiś
    silnik rakietowy.

    >Doprowadzenie powietrza z
    >zewnątrz ma strasznie małą powierzchnię - o ile pamiętam, to jest
    >prostokącik o przekroju 15 mm x 100 mm ?

    Bo tyle ma być. Po rozpaleniu i tak to jest za dużo i nalezy założyć
    regulowaną przepustnicę na dolocie.
    Szyber zamknięty ma być i przepustnica ma robić za regulację procesu
    spalania.