  • Data: 2012-05-28 23:06:19
    Temat: Re: Wkręty z Leroy Merlin
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Maj, 22:07, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:
    > Witajcie,
    > Buduję właśnie drewutnię z resztek kantówek, które gdzieś tam mi pozostawały po
    > budowie.
    > Zabrakło mi kilku śrub M8x180 więc podjechałem do marketu (są dużo droższe niż w
    > żelaznym, ale potrzebowałem raptem 10 sztuk).
    > Wkręty wkręcam pistoletem pneumatycznym, bo wkrętarka daje radę tylko pierwsze
    > 3cm, a dociągam ręcznie. No i podczas dociągania jednej śruby usłyszałem strzał.
    > Myślałem, że to drewno pracuje... Podczas dociągania drugiej śruby - to samo.
> [...]

    Za maly otwor zrobiles. Do tego warto pomoczyc wkret przed wkrecaniem,
    lzej idzie.
    Zakladam ze dosyc mocno trzeba bylo krecic. Wydaje mi sie ze dosyc
    mocno sie silowales z tymi wkretami.
    Jesli kreciles tak sobie i glowka sie ukrecila to rzeczywiscie
    kiepskie. Szczegolnie jesli poprzednie jakie uzywales (nie wynika z
    Twojego posta) wkrecales identycznie i bylo ok.

    U siebie tez mi sie zdazylo ukrecic srobe ale dosyc mocno trzeba bylo
    sie nameczyc a do tego byla wyginana w otworze podczas wkrecania.