eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWłączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"? › Re: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
    Date: Mon, 7 Nov 2016 15:47:24 +0100

    W dniu 2016-11-04 o 14:16, Kżyho pisze:

    > Na szczęście zarówno moich rodziców, jak i mnie - pomimo, że rodowici
    > Poznaniacy jesteśmy - ominęła na szczęście histeria oszczędzania każdego
    > Wata i po prostu światło (do dzisiaj zresztą na zwykłej żarowej żarówce)
    > świeci na tyle długo, żeby nie irytowało zbyt wczesnym wyłączaniem się.
    >
    > A na podjeździe dopiero co sobie zamontowałem 2x halogen 500 W. Bo na te
    > LEDowe imitacje oświetlaczy patrzeć nie mogę, a moje oczy cenniejsze niż
    > zaoszczędzenie paru dosłownie groszy na jakiejś bardziej
    > energooszczędnej żarówce.

    Zdrowe podejście :)

    Odnośnie barwy:
    Ja jak kupuję LEDy, to w barwie określanej jako "ciepła".
    Nawet do auta specjalnie kupiłem palniki ksenonowe "ciepłe" - świecą
    podobnie do halogenów. Po barwie - nie do odróżnienia.
    Nie lubię "trupiego białego".

    Odnośnie oszczędzania:
    Jest sporo osób (w bloku mojej znajomej, emerytowanej artystki), które
    "oszczędzają". Ich patent na oszczędności polega na tym, że godzinami
    potrafią zwiedzać różne sklepy w połowie miasta, by kupić masło o siedem
    groszy taniej. Tylko jakoś nie liczą kosztów biletów MKS.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam