  • Data: 2017-05-12 07:04:04
    Temat: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e887295d-36cf-422a-8314-b083d9529424@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 11 maja 2017 10:41:27 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
    > Zdaje się, że właśnie ty jesteś osobnikiem <nic mnie nie przekona że> :-).

    Bynajmniej, już raz dałem się przekonać, dobrymi argumentami.

    > Zgodzę się, że nie musimy się do tego jakoś przesadnie dokładać. Wiem,
    > czym
    > to grozi. Jednak czy jesteśmy w stanie? Tak naprawdę, należałoby zmienić
    > ekonomię całego świata.

    Mamy lepszą alternatywę niż "redukować emisje"?

    Sytuacja wygląda tak: enisja CO2 to pic na wodę. Czy może wyglądać inaczej?
    Oczywiście- nie. Ja poproszę, żebys zaproponował jakiś sensowny sposób na
    ograniczanie emisji CO2- taki, żeby wszystkie kraje mogły go sprawiedliwie
    przestrzegać. I jeszcze jedno- żeby naprawdę chronić przyrode, ziemię- a nie
    robić z ludzi idiotów zabierając im termometry i dając urządzenia świetlne z
    gazową rtęcią.
    Mam przekonanie, że to niewykonalne w tych warunkach- w tym systemie, który
    istnieje.

    --
    Chiron