  • Data: 2011-10-20 12:59:34
    Temat: Re: Włamali si
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j7p4pk$l74$1@inews.gazeta.pl...

    > Przy pomocy kluczy. Ty nigdy nie zostawiałeś zaufanym sąsiadom/rodzinie
    > kluczy na czas urlopu? Ach, przepraszam - tacy jak ty nie mają ani
    > zaufanych znajomych, a i z rodziną bywa kiepsko...

    Nie nie zostawiam. Wedle każdej umowy z ubezpieczalnią klucze możesz mieć
    tylko ty jeden, żadna osoba trzecia.
    Po drugie nie mam zamiaru nikogo angażować w moje prywatne sprawy, po to też
    żeby nie być kiedyśproszonym w ramach rewanżu np. psa i kota karmić?
    Jestem samowystarczalny, nikogo nie prosze a przyjaciół jakoś mam sporo. Od
    rodziny się odjebaj, bo mieszka 800km stąd.

    > Sporo.

    Kilka procent, z tych trochę bogatszych...

    > Taaak... Mamy tu w budynku jednego takiego podobnego do ciebie
    > ochroniarza ;->

    Pudło. Nie jestem ochraniarzem ani nie pracuję w takiej firmie.

    > Primo: przestań kaleczyć język...
    Przyjeb się do czegoś innego bo ta śpiewka już była.

    > Secundo: błąd owszem, ale tylko odrobinę ułatwiający odcięcie zasilania
    > - minimalnie większy wysiłek pozwala na całkowite odcięcie zasilania,
    > niezależnie od instalacji wewnątrz domu.

    Tak... otworzyć i gmerać przy przechodniach znajdująca się od strony ulicy
    skrzynkę z licznikiem. Napewno nikt cię nie zauważy.

    Marek