  • Data: 2011-10-20 13:16:44
    Temat: Re: Włamali si
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2011 14:59, 4CX250 pisze:

    > Nie nie zostawiam. Wedle każdej umowy z ubezpieczalnią klucze możesz
    > mieć tylko ty jeden, żadna osoba trzecia.

    Doczytaj.

    > Po drugie nie mam zamiaru nikogo angażować w moje prywatne sprawy, po to
    > też żeby nie być kiedyśproszonym w ramach rewanżu np. psa i kota karmić?

    Wiesz, to się nazywa "stosunki dobrosąsiedzkie" i często działają lepiej
    niż stado najlepszych alarmów monitorowanych przez kilka firm
    ochroniarskich.

    A jak ktoś jest takim socjopatą jak ty, to prędzej czy później i tak
    ktoś ci zrobi kuku, niezależnie od wyżej wymienionych alarmów.

    > Jestem samowystarczalny, nikogo nie prosze a przyjaciół jakoś mam sporo.
    > Od rodziny się odjebaj, bo mieszka 800km stąd.

    800km? Tylko tyle, bo nie udało mi się dalej uciec od ciebie? ;->

    > Kilka procent, z tych trochę bogatszych...

    Jak pisałem - każdemu wedle potrzeb i możliwości.

    > Pudło. Nie jestem ochraniarzem ani nie pracuję w takiej firmie.
    ^^^^^^^^^^^^

    A piszesz jak tępy ochroniarz.

    > Przyjeb się do czegoś innego bo ta śpiewka już była.

    To naucz się pisać.

    > Tak... otworzyć i gmerać przy przechodniach znajdująca się od strony
    > ulicy skrzynkę z licznikiem. Napewno nikt cię nie zauważy.

    Biorąc pod uwagę, że jest sporo palantów którzy chcą być
    samowystarczalni i nikogo o nic nie prosić, co z tego, jak ktoś zobaczy,
    jak nie będzie chciał się mieszać do "cudzych spaw"? To po pierwsze.

    Po drugie: wystarczy, że ktoś ciemną nocą się przemknie i nikomu w oko
    nie wpadnie. Nie wszędzie są sprawne latarnie.

    Po trzecie: jest sposób jeszcze prostszy - mogą zobaczyć, byleby uznali
    za kogoś upoważnionego. Sprawa trywialna - skórzana torba i koszulka
    sugerująca kogoś z energetyki.