  • Data: 2011-10-20 13:34:05
    Temat: Re: Włamali si
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j7p57n$med$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale nie ma takich, które oferują jednocześnie i hosting, i konfigurację,
    > i obsługę całego tego kramu.

    Bo nie potrzeba! Obsługę kramu realizuje ci program CMS albo pod
    przeglądarką www activex pobierany z buta przy pierwszej próbie połączenia z
    serwerem wbudowanym w kamerze lub DVR.
    Obecnie są nawet aplikacje na androida, symbiana windowsa ce, tak więc
    urządzenia przenośne jak palmtopy, telefony też sa obsługiwane. Wystarczy
    jakiś zasięg w hotspot albo przez sieć operatora jak chcesz i nawet w drodze
    poza domem masz wgląd na wszystko. Zdalnie możesz nawet światło lub
    oświetlacze IR włączać.

    > Jedni kupują mąkę, drożdże i sami pieką sobie chleb, inni kupują gotowy
    > chleb i sami robią sobie kanapki z gotowych składników (bo równie dobrze
    > można sobie własne masło czy ser robić), a jeszcze inni zamawiają gotowe
    > kanapki z jakiejś firmy cateringowej.
    >
    > Każdemu według potrzeb.

    Właśnie że nie. Ja mam urządzenie do pieczenia chleba, mąkę, drożdże a ty mi
    proponujesz żebym z tego zrezygnował i zlecił tobie pieczenia chleba. To po
    co kupowałem ta maszynkę?

    > Obsługa, konserwacja, serwis, udostępnianie, kontrola dostępu,
    > archiwizacja.

    Każdy rozgarnięty uczeń podstawówki zrobi to sam.

    > Czy robię ci konkurencję, hmm?
    Nie nie robisz mi konkurencji. Ja sprzedaję te urządzenia a nie instaluję.
    W kontenerowych ilościach :)

    Marek