  • Data: 2009-01-03 21:55:19
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gjolq2$lar$1@news.interia.pl...

    > Jest tez kolejne pytanie niestety. Jak obrobic murlate, jezeli ocieplenie
    > jej nie przykryje??

    Murłata to mój konik. Z tym miałem jazdę. Zrób zdjęcie od środka, z góry i z
    zewnątrz to ci wszystko wyjaśnię. Ja miałem tragedię stąd te moje
    termowizyjne przygody. Musiałem odrywać styropian od góry na 50cm i
    kombinować. To jest strasznie ważna sprawa. Inaczej cały wieniec
    przemarznie, pomieszczeń nie nagrzejesz.
    Mam wiele zdjęc thermowizyjnych i wiele zdjęć jak to rozwiązałem później.
    Myślę że bardzo dobrze to zrobiłem. Muszę się przygotowac do odpisania
    szczegółowo, bo wymaga to kilku zdjęć...