    From: "kiki" <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Date: Sun, 4 Jan 2009 00:00:24 +0100

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gjoofr$osa$1@news.interia.pl...

    No mam

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1383f721da291faf
    .html

    Zobacz co zrobiłem.

    1. Najpierw kazałem odciąć styropian do dolnej krawędzi krokwii
    2. Obrobiłem z zewnątrz murłatę i wieniec dopasowanymi klockami styropianu -
    od przodu
    3. Dobrałem sie do wełny tam głębiej
    4. Zrobiłem DYSZĘ jak widzisz.
    - około 50cm długości, na szerokoć między około 90cm - plastikowa taka
    falista płyta - no plastik falisty z castoramy
    - przykleiłem od spodu styro 1cm grubości
    5. Wsadziłem tą dyszę ponad murłatą tam głębiej w szczelinę
    6. Dobiłem na siłę wełną, styropianem, pianą czym akurat trzeba było w danej
    sytuacji
    7. zakleiłem styropian zewnętrznej izolacji
    8. Jeszcze raz piana dookoła
    9. Siatka i klej.
    10. Zapłata paragonami wykonawcy za zniszczone kilkanaście balotów
    styropianu, klej, siatkę, wełnę itp...

    Ale to moje ocieplenie nadal wymaga poprawek. Juz tamtego wykonawcy nie ma.
    To była naprawa przemarzającego wieńca.
    Ty możesz zrobić to dobrze od początku.