  • Data: 2009-01-04 20:11:26
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcialbym wziac sie za ocieplenie poddasza, jest tylko kilka ale...

    Pewnie zaraz Scream na mnie "napadnie" za Muratora, ale co tam: mam z
    jakiegoś starego Muratora film instruktażowy: "Prosty przepis na poddasze"
    (zrobił to Rockwool do spółki z Lafarge). Po odsianiu bełkotu reklamowego
    pozostaje klarowna instrukcja przycinania i układania wełny, montażu
    rusztowania i płyt GK. Będę na tym bazował. Za dwa tygodnie zabieram się za
    robotę.
    Na filmie Lafarge zaleca układanie profili co 40cm.
    Niedawno pytałem tutaj o to, jakie profile i płyty warto kupować (znajdziesz
    w archiwum). Moje wnioski są takie: profile kupię najtańsze i dam gęściej,
    bo nie opłaci mi się zamawiać w hurtowni markowych, a płyty na całe poddasze
    dam zielone (Rigips) Ewentualnie kupię profile Rigips, jeśli będą na miejscu
    i trafię na promocję.
    Jeśli chodzi o wełnę, to ja zdecydowałem się na Rockwool'a. Markowa wełna, a
    na allegro można kupić w bardzo dobrych cenach. Daję 20cm+10cm (Superrock i
    Toprock).
    Powodzenia
    Krzysiek