eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domWnerwiająca polityka reklamówkowa...Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!uw.edu.pl!new
    sgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4al
    l.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeds.phibee-telecom.net!news-out1.kabelfo
    on.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATCH!ne
    ws-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!g20g2000vba.googl
    egroups.com!not-for-mail
    From: czeremcha <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Date: Fri, 15 May 2009 12:12:58 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 30
    Message-ID: <f...@g...googlegroups.com>
    References: <gufqgc$fju$1@nemesis.news.neostrada.pl> <guivs0$n3h$1@inews.gazeta.pl>
    <guj6as$hl0$1@inews.gazeta.pl> <gujdf5$g7g$2@inews.gazeta.pl>
    <c...@u...googlegroups.com>
    <guk0um$d08$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@t...googlegroups.com>
    <gukdd5$1uv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.198.16.83
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1242414779 17323 127.0.0.1 (15 May 2009 19:12:59 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 May 2009 19:12:59 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g20g2000vba.googlegroups.com; posting-host=87.198.16.83;
    posting-account=Fz5JGgoAAAAu6udldw8-HJSe9EQB6qrH
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10)
    Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:111227
    [ ukryj nagłówki ]

    On 15 Maj, 19:45, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja nie wierzę, to nie kwestia płacenia albo nie, tylko świadomości.

    Odnośnie ilości reklamówek kupowanych a wydawanych darmo - wystarczy
    popracować trochę w handlu, żeby się o tym przekonać.

    Świadomy klient - a i tacy się zdarzają - nie bierze nawet oferowanej
    darmowej torby papierowej, tylko z uśmiechem odpowiada "Save the
    trees".


    > Ja reklamówki wykorzystuję wielokrotnie, choć sa darmowe, a worki na śmieci
    > tylko raz, choć za nie płacę. Reklamowki w charakterze worka mi sie nie
    > sprawdzają, nie ten rozmiar.

    Oczywiście. Wyrzucam tygodniowo jeden duży worek - na zakupach w
    przeróżnych sklepach jestem w tym samym tygodniu wiele razy. Ile by to
    było reklamówek, gdybym je w każdym kupowała?

    > > A właściciel sklepu musiał za nie zapłacić,

    > Właściciel sklepu wpuszcza to w koszty.

    ...a potem - w cenę sprzedawanego towaru. Bilans musi się zgadzać.

    Ania

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1