eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domWnerwiająca polityka reklamówkowa...Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
  • Data: 2009-05-16 14:17:40
    Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Maj, 12:19, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Różnica w kursie euro do złotówki oczywiście nie ma tu nic do rzeczy. Bo to
    > Polska właśnie.

    Bo wszystko jest w Polsce z importu i to ze strefy euro ;-)

    A zeszłoroczny spadek ceny euro? Na łeb - na szyję? Wpłynął na
    obniżenie cen w sklepach? W takim razie - ceny powinny tylko wrócić do
    poziomu sprzed roku, a nie iść w górę.

    Mnóstwo /zwłaszcza artykułów spożywczych/ bardzo tu potaniało. Sieci
    handlowe nie chcą tracić klientów, a wręcz ich przyciągnąć. Szaleństwo
    "w dół" rozpoczął bodaj Aldi - np. "super 6" - sześć wybranych
    produktów w grupie warzywa-owoce najpierw było po 99 centów każdy /np.
    6 kiwi, 2 kg ziemniaków itp/, potem - 69 /w tej cenie kupowałam
    ananasa, melona czy 250 g zielonych szparagów, a teraz - 49 /1 ogórek,
    4 pomarańcze czy kilogram ziemniaków sałatkowych/. Ceny szły w dół w
    miarę, jak inne sieci podejmowały rękawicę. Najgorzej w tym wyścigu
    wypada Tesco.

    Efekt? Moje koleżanki z pracy - Irlandki - rok temu jadały produkty z
    Tesco czy M&S - teraz zachwycają się zwłaszcza Aldim. A naród to
    nieufny i nie lubiący zmian ;-)

    Ania

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1