  • Data: 2009-12-26 13:11:35
    Temat: Re: Woda kapie przez strop bez izolacji
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Gru, 13:23, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > głupoty gadasz. Betony nie wodoodporne mają prawo przeciekać.

    Głupoty gadasz. Beton wodoodporny także będzie przeciekał jak go nie
    zawibrujesz. 20 cm wibrowanego betonu B25 nie przecieka. Oczywiście
    nie jest to być może W6 ani W8, ale tak z W1,5 do W3 ma. Czyli na
    zbiornik wody się być może nie bardzo nadaje ale wody "bez ciśnienia"
    nie przepuści.
    ;-)

    > Pamiętam pewną
    > budowę na której Generalny nieźle sie wyślizgał na izolacjach tarasów, chyba
    > 4 razy od nowa zakładali izolację, bo wciąż im przeciekało.

    Bzdury gadasz. Jeżeli kładli izolację (nie wdając się w szczegóły
    techniczne) to nie ma znaczenia co pod spodem, mogła by być i blacha
    perforowana a i tak nie powinno przeciekać.
    ;-)

    > a wiesz na stropy żelbetowe nie leje sie B15 tylko B20 albo b25 wibrowane!!!-
    A wiesz że w Polsce obowiązuje ruch prawostronny !!!!.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.