  • Data: 2011-07-27 07:38:02
    Temat: Re: Woda się wykrapla w przewodzie wentylacyjnym
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-26 16:38, Rentier pisze:

    > Hmm.ŁAzienka, czyli wilgoci w cholerę.Nie widzę szans na osuszanie...
    > Ale też ten
    > O i to jest dobry pomysł- zamiast wełny może będzie pewniejsza pianka?

    Pianka, czy wełna - myślę, że to dopiero czas może ci zweryfikować.
    Pianka nie jest zbyt odporna na warunki zewnętrzne. Powietrze ją utlenia
    więc najlepiej byłoby ją szczelnie zamknąć. Wełna w zasadzie może i
    bardziej odporna ale jak namoknie - to traci właściwość.

    Co byś nie zrobił to dopiero za lat parę wyjdzie.

    Ariusz