  • Data: 2011-09-04 07:06:47
    Temat: Re: Woda się wykrapla w przewodzie wentylacyjnym
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j0of8v$fv0$1@news.onet.pl...

    > Powietrze ją utlenia więc najlepiej byłoby ją szczelnie zamknąć. Wełna w
    > zasadzie może i bardziej odporna ale jak namoknie - to traci właściwość.

    Powietrze nie utlenia tylko promieniowanie ultrafioletowe (słoneczne).
    Wystarczy więc zasłonić przed światłem i będzie dobrze.
    Oczywiście wełna jest lepsza.
    Tylko po co kombinować skoro są już gotowe specjalne kominy z podwójną rurą
    z izolacją termiczną z wełny oraz odpowiednimi zakończeniami (deklami,
    daszkami itp.)