  • Data: 2011-03-30 10:09:30
    Temat: Re: Wodociag a ogrodzenie
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3my0i8zj06ir$.i8ygml4x03w8.dlg@40tude.net...

    > A jak beda chcieli wymieniac caly odcinek na mojej ziemi, to co? Bez mojej
    > zgody nie wejda na dzialke, wiec bede mogl spokojnie zdemontowac potrzebna
    > czesc ogrodzenia...

    Ano nie wejda :D
    Ale jak wejdą to nie oszczedza Panu nic co bedzie
    na drodze koparki, spychacza itp itd.

    Moze Pan zrobic ogrodzenie tak jak chce, a w razie
    awarii/wymiany zwracac uwage na prowadzone prace,
    im mniej zlosliwosci tym wieksza szansa na mniejsza
    dewastacje terenu przy ogrodzeniu.
    Z tego co Pan pisze ze 20 lat powinnen byc spokoj.

    pozdrawiam
    Adams