    From: "Tomek" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wodociag a ogrodzenie
    Date: Wed, 30 Mar 2011 12:46:39 +0200

    > Miejmy nadzieje. W ogole to zajrzalem do planow i to jest rura PE 110x6,6
    > na glebokosci 160 cm. Czyli prawie dobrze pamietalem.

    czyli praktycznie gwarancja dozywotnia. Chyba ze ktos tam dlubnie np przy
    wierceniu dziur pod slupki ogrodzeniowe ;)

    > Nie jestem czlowiekiem zlosliwym i na pewno nie bede utrudnial, jesli
    > zajdzie KONIECZNOSC kopania (pod warunkiem uzyskania zobowiazania do
    > poszanowania zagospodarowanego terenu)

    niestety jesli zdarzy sie taka koniecznosc, to bedziesz tam mial niezly
    burdel. Nie ma szans zrobienia wykopu nieinwazyjnie, zdemoluja Ci trawnik,
    moze jakies krzaki, plot tez moze sie przewrocic jak bedzie te pol metra od
    rury. Za to maja obowiazek przywrocenia terenu do pierwotnego stanu, co
    roznie wychodzi. Jesli masz wymog zachowania 1m odstepu od rury to lepiej go
    zachowaj, bo w razie czego moze sie okazac, ze plot to samowolka i za jego
    zniszczenie nikt Ci nie zaplaci.

    > ale uwazam, ze na mojej ziemi
    > priorytet maja moje interesy, potem dluugo, dluuugo nic i dopiero inne
    > rzeczy.

    tak tez mowili wlasciciele dzialek, co im je zabrali pod budowe
    drogi/autostrady/czegokolwiek.

    --
    Tomek