    From: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wrażenia płytkarskie
    Date: Fri, 23 Sep 2011 20:17:47 +0200

    "kiki" <k...@t...fel> wrote in message news:j5i3or$rjl$1@opal.futuro.pl...

    > "zapinio" <z...@g...com> wrote in message

    > Cersanit to gówno. Ja mam ich spłuczki i miałem muszle, gdzie nie dawało
    > się spuścić wody w kiblu jakby były źle zaprojektowane.

    Potwierdzam Cersanit
    Kupilem plyty 45x45 cm i chcialem ukladac na mijanke ale sa tak wybruszone,
    ze pewnie bym sie potykal na laczeniach. Szbka zmiana koncepcji i ukladam
    tradycyjnie ale bez fugi, trzymaja wymiar w granicach do przyjecia przez
    oko. Do pralni i kotlowni kupilem na sciany po 9 zl m2 ale wymiery
    idealne - polozylem do sufitu - kafle wloskie.
    Jurek