  • Data: 2009-04-01 13:38:41
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

    > Możesz coś więcej napisać? Czy ten korund da Ci w garażu docelową
    > posadzkę? Jak to wygląda i ma się sprawować?

    Witam,
    Nie jest to docelowa posadzka, ale baza pod nią. Korund wciera się na sucho
    w świeżo zrobioną wylewkę (bezpośrednio po zatarciu betonu), oczywiście
    mechanicznie. Na te 50m2 poszło chyba 8 worków 25 kilogramowych. Wylewka
    korundowa nie różni się wiele od zywkłej na pierwszy rzut oka, ma trochę
    inną barwę (korund może być kolorowy), jest gładsza i ma mniej porów. Nie
    próbowałem jeszcze, ale chyba można by ją zmyć nawet mopem.
    Korund jest bardzo twardym materiałem, dlatego stanowi idealną podstawę pod
    docelową posadzkę.
    Na to położę barwioną żywicę (chyba epoksydową) z posypką z piasku
    kwarcowego jako warstwę wykończeniową. Takie wykończenie bardzo mi się
    podoba, jest z nim mniej kłopotów (konserwacja) niż z płytkami i chyba
    wyjdzie taniej niż glazura.

    --
    Bartek