  • Data: 2009-04-06 02:25:43
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Kwi, 00:53, Piotr Kąkol <x...@t...pbz> wrote:

    > Wybacz, ale ustosunkowałeś sie do tego emocjonalnie, nie piszesz nic
    > konkretnego.

    I to jest dobre podsumowanie tych wypowiedzi... trzeba jednak wziąć
    pod uwagę że jego wypowiedzi nie były by nigdy do końca obiektywne -
    jest wykonawcą, czyli zależy mu na łatwej i szybkiej kasie... Wszelkie
    "oknotesty" są mu nie na rękę, bo pokazują jak robota powinna być
    prawidłowo wykonana i klient może (na tej podstawie) go rozliczyć.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.