  • Data: 2009-04-06 07:25:36
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo wrote:

    > Ano dlatego że za montaż okien i tak liczą pełną dniówkę. Nie mogą
    > więc doliczyć więcej kasy no bo z jakiego powodu? Dniówka to dniówka!
    > ;-)

    no niemożliwe...

    teoretyk to ty jesteś:) a dniówka to jest jakaś cena urzędowa czy umowna,
    poprostu ustala sie że cena za montaż okna zwykły tyle a z bajerami tyle i
    koniec.

    > Trolujesz albo czysty teoretyk jesteś!
    > ;-)

    to kup sobie najnowszy telewizor i coś starszego bez bajerów napewno są w
    tej samej cenie.

    > Skąd to niby wiesz? Ile z nich widziałeś sam osobiście?
    >
    > To właśnie stara wersja taśmy rozprężnej - całkiem prawidłowe jak na
    > tamte czasy!
    > ;-)

    no rozbawiłeś mnie kompletnie. to te pakuły nie łapią wilgoci jak tam
    powietrze wieje przez dziury miedzy framugą a murem?

    > Ależ była. Rzadziej w blokach bo tam pomieszczenia były przegrzane...
    > ;-)

    u mnei nie było przegrzane a grzyba nei było.

    zdałeś egzamin