  • Data: 2009-04-07 08:36:24
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Kwi, 15:41, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    0yqe.googlegroups.com...

    > to tak jak ty. też na masz o oknach takie pojęcie że wiesz co klepać o
    > tasiemkach i potrafisz stwierdzić że lepsze były gazety lub pakuły z konopi

    Pakuły to znany i dobry uszczelniacz. W oknach teraz daje się czasem
    sznur z gąbki (postęp technologiczny) bo jest jeszcze lepszy. O
    pakułach wiem dużo...
    ;-)

    A Ty nie odwracaj kota ogonem "expercie". To w końcu co tam porabiasz
    w tej budowlance? Tak trudno Ci to wyjawić? Przecież to jest grupa o
    budowaniu , a Ty jesteś budowlańcem... tylko z jakiej dziedziny?