eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :) › Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
  • Data: 2011-02-04 08:54:30
    Temat: Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budyń napisał:

    > i jakbyś trafił na optyczny to bys nieżle popłynął. Nie masz prawa do
    > zniszczenia cudzego mienia nawet jeśli jest na twojej posesji.
    > zdaje sie ze jedyna mozliwosc samodzielnego usunięcia go to natychmiast
    > po jego budowie - cos tak czytałem.

    Nie... no żeby coś mogło być w terenie, musi być na mapkach i w
    papierach... jak nie ma, to nie ma !!!

    I nawet jak jest, to nie ma, bo w takim razie tpsa musiałaby udowodnić,
    że to 'coś' miało w ogóle prawo się tam znajdować...

    Jak tego nie zrobi to sprawa w nadzorze budowlanym o samowolę, a
    równocześnie w sądzie z powództwa cywilnego o odszkodowanie za bezprawne
    wtargnięcie na cudzy teren bez jego zgody...

    Nie rozumiem w ogóle w czym problem.

    A że zaraz po wybudowaniu...?
    Niby co to znaczy?
    Czy samowole się uprawomocniają przez zasiedzenie...???

    Jak na mapach do celów projektowych nie ma, to znaczy, że nie ma i
    tyle... A jak mimo to coś jest, to ktoś już podmoczył dupę i w jego
    interesie jest, żeby sprawa nie trafiła do organów ścigania.

    pozdr
    Robert G