eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :) › Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
    From: GS <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią
    napowietrzną :)
    Date: Fri, 04 Feb 2011 10:45:01 +0100

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Jest kabel w geodezji na mapce? Nie ma? To nie ma kabla ;)

    Tak...
    Kopałem kiedyś kanalizację kablową i koparka natrafiła na kabel
    telekomunikacyjny. Na dokumentacji z ZUD nie było nawet śladu więc się
    nie przejmowałem. 2 dni pózniej zawitało na budowę wosjko że jakiś kabel
    im uszkodziłem. Pokazałem dokumentację gdzie kabla nie było. Wojacy do
    mnie że to tajny kabel więc na cywilnych mapach jego nie ma ;-) Żądali
    natychmiastowej naprawy. Wskazałem im najbliższe drzewo z którym mogliby
    by sobie o tym porozmawiać poczem poprosiłem o oficjane pismo z ich
    strony z prośbą/groźbą/rozkazem naprawy kabla z podaniem jego
    lokalizacji na konkretnej mapie. Więcej się nie pojawili, kabel
    (przerwany) leży w ziemi od ponad 2 lat. Więcej tematu nie było.

    pzdr
    GS