    From: "amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wybór alarmu
    Date: Mon, 6 Sep 2010 14:25:08 +0200

    Polecam jakiegoś staleta, i firmę która ma pojęcie o montowaniu

    sami doradzą Ci bez problemu co wybrać jak przedstawisz wymagania.

    Moze integra albo CA-10 tez wystarczy z firmy satel.pl

    Sam montowałem w siostry CA-10 i sprawdza się wyśmienicie, ale z głową
    trzeba to zrobić

    u siebie mam zamiar używac Integry z Satela.

    Jednak u siebie zlece to juz firmie, za dużo czasu straciłem na opanowanie
    CA-10 i instalację
    i zabawę w druciki i oporniki, a pomocy ci telefonicznie nie udzelą
    fachowcy, odeślą Cię do intstrukcji :)

    Jak nie znasz się na elektornice i nie masz smykałki to szkoda Twojego
    czasu, aby robic to samemu

    PS jako dadatek do alarmu polecam jakis rejestrotor + kilka kamerek i dostęp
    z publicznym ip do
    rejestratora przez telefon gsm i internet
    nie są to juz takie drogie zabawki

    u mnie przez całą budowe funkcjonował i funkcjonuje dalej taki system

    co do alarmu, puki co mam zrobiony najtanszy z mozliwych czyli
    czujka ruchu z starej lampy, podłaczona do AP jakiegos starego, po wykryciu
    ruchu uruchamia apeka
    ten odpowiada na ping, nastęnie server dzwoni na kom, a ja wchodze przez
    tel. kom na
    kamerkie i widze kto jest i co robi :)

    wszystko zabezpieczone na ups, co by jakis cwaniak prąd odłaczyć chciał:)
    to taka tania metoda na okres budowy, niebawem czas na coś z satela

    pozdrawiam