  • Data: 2010-09-07 08:35:10
    Temat: Re: Wybór alarmu
    Od: "amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coraz częściej wywalane jest okno i okradany dom w 1,5-2 minuty.
    > Żaden system, ani grupa interwencyjna, tym bardziej sąsiadka emerytka
    > w takiej sytuacji nas nie ochroni. Wszystkie te elementy mają jedynie
    > odstraszyć
    > potencjalnych intruzów, aby poszli do sąsiada, który ich nie ma.
    > Właściwe zabezpieczenie domu - to połączenie środków technicznej
    > sygnalizacji

    dlatego ja oprocz alarmu
    okno tarasowe mam w specjalnej wersji
    zbrojone okucie + szyba p2 i wszelkie inne gdzie można wejsc rownież
    + w piwnicy kraty, dom skromny nie rzuca się w oczy

    do tego alarm satela, sygnalizator w widocznym miejscu od ulicy
    + małe kamerki.
    Narazie nie było problemu jak będzie
    to szybko będę widział na kamerce, w telefonie mam wpisany numer
    na komende moją najbliższą :)

    nie opłacam grupy interwencyjnej. w przypadku uruchmienia alarmu
    sam patrze na kamerke jak będzie intruz dzwonie na policję