  • Data: 2011-10-12 06:50:15
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j72g80$han$1@opal.futuro.pl...
    > Tak samo z innymi aspektami życia jak aborcja czy refundowanie invitro. Ty
    > jak nie chcesz to nie będziesz namawiał kochanki do aborcji, to twój wybór
    > ale skoro to ciebie nie dotyczy to nie możesz zabraniać innym.

    kiki, widze ze ty masz bardzo uproszczone myslenie, bez zadnych podstaw
    moralnych. Otóz wyobraś sobie ze normalnemu człowiekowi przeszkadza zło. I
    nieważne czy to jest kradzież, pobicie, morderstwo - będzie protestował. Tak
    jak nie zgadzam sie na to aby w polsce ludzie kradli, tak samo nie zgadzam
    sie aby nie zabijali ludzi i nie ma tu znaczenia czy osoba zabijana ma 20lat
    czy 12 tygodni. I ten mój pogląd nie wynika z religii a z podstawowego
    humanizmu.

    > Nie powinieneś przymuszać niewierzących do oglądania symboli religijnych
    > lub wręcz figurki zakrwawionego mężczyzny po wykonaniu kary śmierci na tym
    > symbolu religijnym.

    Gdyby ci ktos przednimi kazał klęczeć miałbys pełne prawo protestować. Ty
    jestes niewierzący więc dla ciebie to takie same symbole jak adidas. Wobec
    tego dlaczego protestujesz? Tolerancja tak- ale nie dla chrzescijan?

    b.