  • Data: 2011-10-12 09:22:39
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j73ijn$oit$1@inews.gazeta.pl...

    > Wow. Ale odkrycie. Ja to miałem w szkole na biologii. I "Było sobie
    > życie" też jeszcze nie zdelegalizowali - mimo twojej teorii spiskowej.

    Pytałeś kiedy zaczyna sie zycie - skoro wiesz to czemu pytasz? . Moge
    jeszcze zrozumiec tych którzy nie wiedzą kiedy człowiek sie zaczyna,
    nawciskano im ze później. I wątpliwosci mogą być tylko co do srodków
    wczesnoporoonych, bo normalne aborcje z wyrywaniem głowy i kończyn po kolei
    to juz nie budzą wątpliwosci -czy to był człowiek. Jak miał ręce, nogi i
    uciekał przed maszyną - to był.

    > Przypomina mi się historia pewnego płodu genetycznie ludzkiego, w którym
    > nie wykształcił się mózg.
    > Wg. ciebie to jest człowiek?? No tak, to wiele wyjaśnia ;->

    z pewnej patologii i zdazenia jednostkowego zrobisz regułe zabijania tych
    którym mózg sie jednak wykształcił?

    > Tia, ruletka watykańska...

    czy ja pisałem o jakis wskazówkach koscielnych -uzywaj gumek, środków
    antykoncepcyjnych, prosze bardzo... Użyj mózgu przed, załuż gume aby sie
    musiał zabić. Czy to takie skomplikowane?

    > Skoro spiralka wg. ciebie jest wczesnoporonna, to każda hormonalna
    > antykoncepcja też jest wczesnoporonna.

    Pieudolisz i myśle ze o tym wiesz, antykoncepcja zapobiega ciąży a nie ja
    usuwa.

    > Tia, bo ciemnota i zabobon to klucz do sukcesu!

    Nie, kluczem do sukcesu (czyli tu niechcianych ciąż) jest dobre wychowanie i
    niepromowanie seksu wśród dzieci.

    > Idź się z Natankiem przywitać...

    czy ja ci z religijnymi poglądami wyjeżdzam? Gdybys nie zauważył to pisze
    jako humanista, jako człowiek. Jako katolik nie proponowałbym ci gumek. Nam
    nie wolno, tobie owszem.

    b.