  • Data: 2011-10-12 07:29:38
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j73ed0$cqh$1@inews.gazeta.pl...
    > Problem... techniczny: w którym momencie wg. ciebie "zaczyna się"
    > człowiek? Zapłodnienie?

    Życie osobnika zaczyna sie od połączenie plemnika z komórka jajową. Był taki
    program na discovery science o kotach, czy tygrysach, przedstawiajacty
    bardzo dokładnie proces rozmnażania , droga plamników, połączenie z jajem,
    pierwsze podziały komórki itp. Biolodzy nie mieli najmniejszych wątpliwosci
    ze kot zaczyna sie w momencie połączenia plemnika z komórka jajową. A
    ponieważ człowiek jest ssakiem również człowiek zaczyna sie w tym samym
    momencie - aczkolwiek takiego programu w telewizji nie zobaczymy, bo firmy
    proaborcyjne narobiły by wrzasku, a obecnie to one sa na topie. Ale to nie
    zmienia faktu ze biologia wie kiedy zaczyna sie człowiek.

    >To spiralka wg. ciebie powinna być nielegalna.

    wg mnie wszystkie środki wczesnoporonne powinny być zabronione. Jest duzo
    innych srodkow "przed" abys nie poczuł sie dyskryminowany. Od tego masz
    rozum zeby go uzywać.

    > Wiedz także, że bardzo duża liczba zapłodnionych jajeczek nie zagnieżdża
    > się, więc aby być konsekwentnym powinieneś badać każde krwawienie
    > miesięczne i ewentualnie odprawiać pogrzeb.

    Czy ktos tu popełnił morderstwo? Nie. Wiec nie pitol.

    > urlop" niż ukrywać kupowanie gumek czy pigułek). Dodatkowo klerykalna
    > mafia powoduje mocne ograniczenie uświadamiania młodych ludzi "o tych
    > bezeceństwach" i w konsekwencji wielu z nich zaczyna "życie seksualne"
    > bez podstawowej wiedzy o antykoncepcji czy wręcz z wiedzą kompletnie
    > błędną (typu "za pierwszym razem nie można zajść").

    Jesli juz jestes przy temacie uswiadamiania seksualnego to powiedz jakie to
    pozytywne skutki przyniosła ona np w anglii. Zorganizuj moze wykresik ilosci
    ciąż u małolat w latach. I zaznacz na nim od kiedy uświadamiaja młodzież.
    Zobaczysz pewna ciekawą zależnosc...

    > PS: czy to nadal pl.misc.bud

    wiem, wiem... to przez kikiego, ja juz wiem czemu jego wszyscy sąsiedzi sie
    wyprowadzają :-)))))))

    b.