    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Date: Wed, 12 Oct 2011 12:08:30 +0200
    <j6vfbf$n2p$2@usenet.news.interia.pl> <j6vvrn$rbd$1@opal.futuro.pl>
    <j70sd8$6dd$1@news.onet.pl> <j71h1q$crj$1@opal.futuro.pl>
    <j71hl8$cb5$1@news.onet.pl> <j71is9$gpn$1@opal.futuro.pl>
    <4e94873a$1@news.home.net.pl> <j721n0$hgc$1@opal.futuro.pl>
    <3...@m...cs.put.poznan.pl>
    <c1.01.3SJ9vg$0c5@mike.oldfield.org.pl>
    <1...@m...cs.put.poznan.pl>
    <j72g80$han$1@opal.futuro.pl> <j73db3$a3b$1@inews.gazeta.pl>
    <j73ed0$cqh$1@inews.gazeta.pl> <j73fku$g2t$1@inews.gazeta.pl>
    <j73ijn$oit$1@inews.gazeta.pl> <j73m8s$646$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 12.10.2011 11:22, Budyń pisze:

    > Pytałeś kiedy zaczyna sie zycie - skoro wiesz to czemu pytasz? . Moge

    Nie, pytałem się kiedy zaczyna się człowiek - czytaj uważniej.

    > jeszcze zrozumiec tych którzy nie wiedzą kiedy człowiek sie zaczyna,
    > nawciskano im ze później.

    No, tak jak katolikom z 500 lat temu ;->

    > I wątpliwosci mogą być tylko co do srodków
    > wczesnoporoonych, bo normalne aborcje z wyrywaniem głowy i kończyn po kolei
    > to juz nie budzą wątpliwosci -czy to był człowiek. Jak miał ręce, nogi i
    > uciekał przed maszyną - to był.

    Twój problem polega na tym, że używasz ciąży kilkumiesięcznej do
    argumentowania w kwestii aborcji ciąży kilkutygodniowej.

    Prywatnie się przyznam, że jestem przeciwko każdej aborcji
    niewynikającej z przyczyn medycznych (zagrożenie zdrowia matki lub mocno
    kaleki płód - np. ten przypadek bez mózgu), ale twoja argumentacja jest
    do dupy.

    > z pewnej patologii i zdazenia jednostkowego zrobisz regułe zabijania tych
    > którym mózg sie jednak wykształcił?

    Czyli mówisz, że do chwili wykształcenia się mózgu - człowieka nie ma :)

    > czy ja pisałem o jakis wskazówkach koscielnych -uzywaj gumek, środków
    > antykoncepcyjnych, prosze bardzo... Użyj mózgu przed, załuż gume aby sie
    > musiał zabić. Czy to takie skomplikowane?

    Patrz niżej.

    > Pieudolisz i myśle ze o tym wiesz, antykoncepcja zapobiega ciąży a nie ja
    > usuwa.

    No to się zdecyduj - od zapłodnienia czy od początku ciąży (czyli
    zagnieżdżenia zygoty)?

    Ewidentnie nie masz większego pojęcia o antykoncepcji - antykoncepcja
    hormonalna zasadniczo zapobiega zagnieżdżeniu, a nie samemu zapłodnieniu.

    > Nie, kluczem do sukcesu (czyli tu niechcianych ciąż) jest dobre wychowanie i
    > niepromowanie seksu wśród dzieci.

    Promowanie a edukacja - to dwie różne rzeczy. Czep się tandetnych mediów.

    > czy ja ci z religijnymi poglądami wyjeżdzam? Gdybys nie zauważył to pisze
    > jako humanista, jako człowiek.

    Ale bez dość podstawowej wiedzy medycznej...

    > Jako katolik nie proponowałbym ci gumek. Nam
    > nie wolno, tobie owszem.

    Tia, ale gumki trzeba kupić i jeszcze pani w aptece rozniesie po wsi,
    więc porządne katolickie małolaty ryzykują.