  • Data: 2011-10-12 10:42:07
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j73ouu$dve$1@inews.gazeta.pl...
    > Czyli mówisz, że do chwili wykształcenia się mózgu - człowieka nie ma :)

    nic takiego nie powiedziałem. Takie trudne przypadki są do rozpatrzenia
    osobno ale rozpatrywane musza być na generalnej zasadzie ze człowiek nie
    zabija człowieka.

    > Ewidentnie nie masz większego pojęcia o antykoncepcji - antykoncepcja
    > hormonalna zasadniczo zapobiega zagnieżdżeniu, a nie samemu zapłodnieniu.

    A masz racje ze w sprawach antykoncepcji to sie nie wyznawam za bardzo.
    Wydawało mi sie ze antykoncepcja hormonalna powoduje ze jajo nie jest
    produkowane. Ale jesli jest jak mówisz to równiez jestem przeciw. Pozostaje
    juz tylko gumka :)

    > Promowanie a edukacja - to dwie różne rzeczy. Czep się tandetnych mediów.

    Własnie, tu trzeba bardzo wyważyć co sie mówi. Przeciez i ja w podstawówce
    czyli ze 30lat temu miałem mówione jak to sie robi - ale był opisny fakt. W
    dzisiejszym swiecie przekazuje sie młodzieży (niekoniecznie w szkole, np w
    młodzieżowych mediach): seks jest fajny, uzywajcie swoich ciał bo to wasze
    prawo, a my wam powiemy jak to robic bezpiecznie. Tylko ze to nie dziala...

    > Tia, ale gumki trzeba kupić i jeszcze pani w aptece rozniesie po wsi,
    > więc porządne katolickie małolaty ryzykują.

    ...i to jest argument zeby zabijać?

    b.