  • Data: 2011-10-12 14:03:46
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j7462b$bdr$1@opal.futuro.pl...

    > Po śmierci? nic nie ma. Ciesz sie tym co masz przez okres życia. A co do
    > ciemnej materii i budowy kosmosu to wiemy znacznie więcej niż religie są w
    > stanie zaoferować :-)

    No to drugie pytanie - przyjmijmy hipotetycznie ze jednak świat duchowy
    istnieje, nie mozna go zbadać, nie mozna go udowodnić, kontatów tego świat z
    materialnym nie ma wcale lub są minimalne - czym różni sie twoja wiara ze go
    nie ma, od mojej że on jest? To tylko wiara, tak samo ja moge mówic o tobie
    ze sie mylisz jak ty o mnie. Czemu sądzisz ze własnie twoja wiara jest ta
    lepsza?

    b.