  • Data: 2011-10-12 15:20:40
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j747kb$eoh$1@opal.futuro.pl...

    > Różni się tym, że ty przeszedłeś szablonowe etapy indoktrynacji religijnej
    > i się jej poddałeś.

    A ty przeszedłes indoktrynacje w drugą stronę gdy ci wpajano ze religie to
    bzdury. A moze jestes zbyt ograniczony w ciasnocie swego umysłu aby dostrzec
    cos wiecej niz tylko materię.
    Wiec gdzie jest różnica między nami na podstawie której mozna by powiedziec
    ze ty masz racje a ja nie mam?

    > To teraz ja się też zaptam w co ty wierzysz?

    W nauczanie KK sformułowane nieco inaczej niz to napisałeś. Ale generalnie -
    owszem wierzę. Aaaa, zabranym sie jest nie w kosmos, bo kosmos to jednak ta
    materialna strona swiata :-)

    Te pozostałe posty o połykaniu sobie mozesz darować, ani smaczne, ani
    mądre. Zasady zycia chrześcijanskiego są dla nich, nie musisz ich znac,
    czytac i sie stosowac. Wbrew waszym krzykom nikt was do niczego nie zmusza.

    b.