  • Data: 2011-10-17 07:10:02
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tornad" <w...@a...com> napisał w wiadomości
    news:2ca0.00000383.4e9879fa@newsgate.onet.pl...

    > Ktos Madry napisal tu, ze naukowcy nie potrafia rozgryzc do konca procesow
    > wiazania
    > betonu a jesli chodzi o sprawy kosmiczne sa geniuszami i wszystko
    > najlepiej
    > wiedza, jakos tak. I z tym sie zgadzam. Dlatego uwazam, ze ta teoria nie
    > popchnela nauki do przodu ani o krok a wrecz przeciwnie od ponad sto lat
    > jej
    > rozwoj ewidentnie hamuje.

    Mocno żałuję że dałem się wciągnąć (w sumie na własne życzenie). Z całą
    pewnością masz rację, mnie się nie chce aż tak na temat rozprawiać bo jak
    widzisz łatwo zostać wrogiem tylko za poglądy. Póki co, mnie efekt dopplera
    interesuje tylko od strony technicznej, jako krótkofalowca, czyli wtedy, gdy
    albo prowadzę łączność przez przemiennik sat albo gdy odbieram mapy pogodowe
    z satelit pogodowycg musze na bieżąco korygować częstotliwość swojego TRXa.
    Raz miałem okazję mieć łączność cyfrową z nieobecną już rosyjską stacją MIR.
    A naukowcy o których wspomniałeś to tacy trochę jak nasi nowobogaccy
    turyści. Bywają na wycieczkach w najdalszych egzotycznych zakątkach
    świata. Gdy z nimi rozmawiasz to wszystkie rozumy pozjadali bo przecież oni
    byli wszędzie i wszystko wiedzą, włącznie z tym, ile dinarów kosztowała
    pepsi na suku w Iraku. Ale jak zapytasz o molo w Sopocie to konsternacja i
    zaczyna się owijanie w bawełnę. Po prostu nie był, nie widział, nie
    zwiedził.

    Marek