  • Data: 2018-05-10 09:27:47
    Temat: Re: Wykańczanie gotowego domu szkieletowego
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 08:46:01 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Wyobraź sobie, że nawet mam odpowiedni sprzęt do spawania tworzyw
    > sztucznych i spoiwa także mam, ale obawiam się czy taki spaw będzie na
    > tyle wytrzymały?

    to jak bedziesz do mnie na piwo jechał to weż ten sprzęt. W moim baniaku wykroiłem
    wielka dziurę aby tego kwasiaka od góry wstawic, a potem to jakos tam zalepiłem
    taśmą. A przydałoby sie to zaspawać.

    > Chociaż jakby zamontować przelew poniżej tego spawu?

    u mnie wylot dolny zrobiłem poprzez wywiercenie niewielkiego otworu, a potem na
    gorąco kształtkę kanalizacyjną przez to wypchałem. Materiał baniaka sie wygiął i
    ułożył dookoła kształtki. Chyba sylikonu tez tam podkładałem przy dociskaniu. No i to
    działa. Ale gdyby to dodatkowo zaspawać byłoby lepiej.

    b.