    From: "Marek P." <q...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykoanie obrzeża kanału-garaż
    Date: Sun, 30 Jan 2011 14:35:55 +0100

    > obrzeże kanału robi sie ze zwykłego kątownika w wymiarze ok. 40. Czyli
    > robisz taką rame - i kilka wąsów do wbetonowania w podłogę.
    > Ze mozna z nierdzewki to nie wpadłem, ludzie to maja pomysły :-) I
    > kase.

    Ja tak mam i woda z solą z samochodu w zimę sprawiła że kątownik jest
    skorodowany na wylot. Co prawda trwało to z 15 lat ale nie mam ochoty
    rozwalać posadzki żeby to powymieniać. Pozatym deski w zimę puchną bo sa
    mokre (samochód 2 razy dziennie jest wstawiany do garażu i w zime generuje
    to wielkie ilości wody). Teraz planuję kupić prefabrykowane nadproża i je
    wmurowac na brzegu. Ale jeśli nie chcesz już do tego garażu zaglądać to
    tylko nierdzewka, aluminium lub ceramika.