    From: "Marek P." <q...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykoanie obrzeża kanału-garaż
    Date: Sun, 30 Jan 2011 16:16:14 +0100

    Adam wrote:

    > A miales go czyms zabezpieczony ?
    > Co jakis czas trzeba bedzie go na pewno przemalowac.. Ale dla kogos,
    > kto uzytkuje kanal sadze ze to najmniejszy problem :-)
    > pozdr.

    W ciągu pierwszych 10 lat malowane co roku. Jak się pojawiły pierwsze
    poważne wżery odpuściłem sobie. Woda z solą były silniejsze. Teraz w 2
    miejscach kontownik przeżarty jest na wylot (odstaje od posadzki). Co
    ciekawe deski nie zgniły (może dlatego że mają 40 mm grubości).
    Jak ktoś lubi może sobie konserwować wszystko dokokoła co rok ale chyba nie
    o to chodzi.
    Jak to robiłem ostrzegano mnie przed skutkami ale pomyślałem że 10 lat
    wytrzyma a później i tak wymienię. Teraz po 15 latach posadzkę z gresu muszę
    zniszczyc mimo, że nie wymaga remontu.
    Uważam ze u mnie były dosyć trudne warunki bo samochód 2 razy dziennie
    odtajał w garażu dostarczając duże ilości wody z solą.
    Przy okazji remontu zawelbuję połowę kanału i zrobię piwniczkę. Nigdy mi nie
    był potrzebny na całej dlugości samochodu.