eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Thu, 9 Apr 2009 15:43:06 +0200

    kris napisal:
    > Czyli Twoim zdaniem nie powinienem zatrudniac Pana Rysia za 50zł tylko
    > wziąć
    > firmę i zapłacic 250zł. Dlaczego?

    >Pan Rysio powinien dostac w dupe od Urzedu Skarbowego tak, aby przez
    >najblizsze kilka lat splacal grzywne. Pan Rysio jest taka sama kanalia,
    >jak chinski dumping, ktory jest zachwalany przez bezrobotnych na
    >targowiskach,
    >bo sa niestety zbyt glupi, aby zobaczyc zwiazek przyczynowo-skutkowy
    >pomiedzy tym dumpingiem, a wlasnym bezrobociem. Podobnie kiepsko
> [...]

    Wiesz co chętnie bym zatrudniał FIRMY ale realia są takie że poza wyższą
    cena nie ma żadnych korzyści aby tak robić. Co mi może zaoferoowac FIRMA
    abym zdecydował sie korzystać z jej usług i płacić drożej. A cieżko pracuję
    na swoje pieniądze(prostytrucja w garniturze i lakierkach) więc musze je
    szanować.
    Pan Rysio pewnie też miałby w dupie robienie fuch gdyby tylko normalnie
    zarobił w FIRMIE. A prawda jest taka że zatrudniacie Panów Rysiów na czarno
    ew. umowe o dzieł, ew, najniższa krajowa(do ręki oczywiście dostaja troche
    więcej). I pózniej taki Pan rysio nie może kupić telewizora na raty bo
    oficjalnie ma malutkie dochody.
    Więc jak juz piszesz o tym że powinien po dupie od US dostać Pan Rysio oraz
    ja jako inwestor to pamietaj że kij ma dwa końce. A jakie są oficjalne
    warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w FIRMACH to ja wiem doskonale uwierz
    mi. I powtórze- jak nawet są FIRMY nie stosujace tych praktyk to są to
    wyjatki- szczególnie w branży budowlanej.

    200metrów od mojego domu FIRMA budowlana buduje dwa bliżniaki. Uwierz mi nie
    chciałbyś kupić tam żadnego z tych segmentów.
    A Pan Rysio który mojemu sasiadowi kładzie kafelki w łazience za 20zł mkw
    robi to całkiem całkiem dobrze. Wczoraj oglądałem efekty jego prac i jest
    super.
    Tydzień pracy dostanie pewnie z 1000zł: on bvedzie zadowolony bo kasa
    przyzwoita, śasiad zadowolony bo ma tanio i dobrze, sklepikarz obok Pana
    Rysia zadowolony bo część z tego tysiaka zostanie u niego. I interes się
    kręci.

    Krzysiek